11:25 | پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
توضیح "شپلی" درباره ثبت انتخاب اعضا در روزنامه برای تسریع تحویل کارخانه ها

1399/11/27 12:36

توضیح "شپلی" درباره ثبت انتخاب اعضا در روزنامه برای تسریع تحویل کارخانه ها

نماد برتر- پلی اکریل از طی مراحل اداری ارائه آگهی روزنامه مبنی بر ثبت اولین صورتجلسه انتخاب اعضای هیات مدیره برای مکاتبه مجدد با هیات حمایت از صنایع جهت تسریع در تحویل کارخانه ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، شرکت پلی اکریل از طی مراحل اداری ارائه آگهی روزنامه رسمی مبنی بر ثبت اولین صورتجلسه انتخاب اعضای هیات مدیره برای مکاتبه مجدد با هیات حمایت از صنایع جهت تسریع در تحویل کارخانه ها خبر داد و با افت 4 درصدی قیما سهام و صف فروش روبرو شد.


براین اساس، مهدی زرفشانی مدیرعامل "شپلی" پیرو شفاف‌سازی ۲۵ بهمن مبنی بر جلسه هیات مدیره شرکت با هیات حمایت از صنایع وزارت صنعت در ۲۷ بهمن اعلام کرد: این جلسه از طرف رئیس هیات حمایت از صنایع به دلیل عدم ارائه آگهی روزنامه رسمی مبنی بر ثبت اولین صورتجلسه هیات مدیره لغو شد.


به رغم رایزنی صورت گرفته با کارشناس پرونده پلی اکریل در هیات حمایت از صنایع و ارسال آگهی ثبت مجمع عادی بطور فوق‌العاده ۳ دی که صراحتاً اعضای هیات مدیره انتخاب شدند و ارسال صورتجلسه ۲۳ دی مبنی بر تعیین سمت اعضای هیات مدیره، تشکیل جلسه منوط به ارائه روزنامه رسمی ثبت صورتجلسه هیات مدیره شده است.


فرایند ثبت صورتجلسه هیات مدیره انجام پذیرفته و به منظور اتمام مراحل اداری و ثبت ضمن مکاتبه مجدد با هیات حمایت از صنایع مراتب در کدال منتشر خواهد شد. امید می‌رود مسئولین وزارت صنعت به درخواست حدود ۴۰ هزار سهامدار حقیقی این شرکت و نمایندگان قانونی آنها بیش از پیش اهتمام ورزیده و مقدمات تحویل کارخانه های پلی اکریل و DMT را تسریع کنند.